\\ bare \\ and feeling thankful... \\



 חזייה שחורה - אורנג׳י גבעתיים, חצאית שחורה - זארה
חזייה ורדרדה - חנות בקינג ג׳ורג׳, חצאית טורקיז - טליה


ממש לפני כמה ימים היה לי העונג (הכל-כך כל-כך רב) לפגוש סוף סוף את היצור הקסום שהוא פזית עוז.
היא מסכימה איתי להגדרה העצמית שלי עבורי - חדת קרן. 
אני טוענת שהיא פיה קסומה. כל מה שהיא נוגעת בו הופך לחלומי, מנצנץ ונוגה...
תכננו להיפגש כבר מזמן, ולא יצא, ולא יצא... וסוף סוף יצא - ומהרגע שהיא פתחה לי את הדלת - שתי יצורות קסומות נפגשו - ניצוצות!



פזית הפכה לצלמת לפני שנתיים, ויצאה לעצמאות לפני חצי שנה. היא מצלמת נשים בסטודיו היפהפה (!!!) שלה במטרה לגרום להן להרגיש מועצמות, נשיות, להשיל שנים של בעיות דימוי עצמי ולהרגיש בנוח עם עצמן ובגופן. הצילום הוא נשי, אינטימי ואישי מאוד. ואני יכולה לספר באופן אישי - שזה היה סט הצילומים הכי פתוח, משוחרר ומקסים שנכחתי בו


פזית ואני מיד הפכנו לחברות והשיחה לא ״הלכה והעמיקה״, אלא ישר נכנסה לעומק הקורה של כל האירועים והחוויות המשותפים, כל הקווים המשיקים של חיינו, כל הדמיון וכל השוני. נגענו בנקודות רגישות, ובעיקר צחקנו המון, והכי הכי - פזית נתנה לי בעיטה חזקה בתוכעס, כדי שאעשה משהו שאני רוצה וצריכה לעשות כבר מזמן בחיים האישיים, שישפיע לי על כל ההיבטים - האישיים, המקצועיים, האימהיים, הזוגיים ומה לא. בעיטה מאוד הכרחית.
אני מאוד מאמינה באימרה - שכשהחיים בועטים בך, תדאגי שהבעיטה תגיע מאחורה ככה שהיא תקדם אותך קדימה. וזה בדיוק מה שפזית עשתה :)


צילום - פזית עוז : פייסבוק עסקי // פייסבוק אישי // אתר
איפור ושיער : לילו שלו (אני!) : פייסבוק


xo

תגובה 1:

הילה לוי אמר/ה...

מאוהבת בך מחדש יפה שלי :-)

YOU MAY ALSO LIKE...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...