\\ bare \\ and feeling existential... \\



חזייה שחורה - אורנג׳י גבעתיים, חצאית שחורה - זארה
חזייה ותחתונים תכולים - אמריקן איגל
כותונת בהירה - וינטג׳


התקופה האחרונה הייתה מלאה בשינויים וחידושים
חלקם מוזמנים, חלקים קצת פחות
כולם מעניינים



כמו בכל תקופה שבה אני צריכה זריקה של אופטימיות וכיף - קארי, מירנדה, סמנת׳ה, שרלוט וניו יורק סיטי נכנסות לתמונה, בדמות מרתון סקס והעיר.
כמו עם כל מרתון - עולות אצלי שאלות קיומיות.
הגדולה שבהן היא ״מהו טוב״
מה הופך אנשים לטובים
למה אנשים בוחרים להיות לא טובים
איך לממש את הפוטנציאל שלנו
למה דברים רעים קורים לאנשים טובים
איך לשנות את המזל שלנו
איך לקבל דברים שאינם בשליטתנו
ולהפוך לימונים ללימונצ׳לו



רוב הזמן נראה לי שאני יודעת את התשובה -
פשוט לא לנסות להיות מישהי אחרת,
לנסות לגרום לכל יום להיות משמעותי
להיות מסוגלת תמיד להסתכל לעצמי בעיניים בראי
וללמוד לקח מכל החוויות שבהן אני לא מרוצה מעצמי, או מהן
נראה לי שאני עושה עבודה לא רעה בד״כ...


צילום - פזית עוז : פייסבוק עסקי // פייסבוק אישי // אתר
איפור ושיער : לילו שלו (אני!) : פייסבוק 


xo

2 תגובות:

הילה לוי אמר/ה...

הכל כל כך כל כך יפה!

Unknown אמר/ה...

את מטריפה

YOU MAY ALSO LIKE...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...