\\ מאטריאל גירל \\ הגירסה הטרופית \\



אחרי כמה פוסטים קצת יותר עמוקים, אישיים וכבדים, הגיע הזמן לפוסט קצת יותר קליל, וקצת יותר מטריאליסטי, לא נראה לכם?
אחרי שהסכמנו על זה, אני רוצה לחלוק איתכם רשמים על השלל המקסים שיצאתי איתו מ״יריד החלומות הטרופיים של נתנאלה״ שהתקיים בחולון בסוף חודש מאי. זה פוסט שכולו דיווחים של הזלת ריר. המקלדת שלי תפסיק לעבוד בקרוב - שתינו (המקלדת ואני, וסווארלי ולולה גם) הולכות לטבוע בשלולית הריר שלי... תזעיקו מכבי אש...!
אני הגעתי ליריד למעשה כמוכרת בדוכן (המושלם! ואני לא אומרת את זה כי אני משוחדת) של סטארג׳לי - אבל עוד על סטארג׳לי בהמשך - ולכן ביליתי ביריד שלושה ימים תמימים, מה שאיפשר לי לדלג בין הדוכנים לא מעט, להכיר את המוכרים (ובעיקר המוכרות), היוצרים (כנ״ל) ולהתיידד איתם, ומעל הכל - להתפעל בלי סוף מהשלמות של היריד הזה. המותגים נבחרו בקפידה, העיצוב של היריד היה מתוקתק, הפסקול שהתנגן היה מעולה, האווירה הייתה שמחה כל הזמן, הקהל (שרובו הורכב מנשים עם תינוקות, נשים בהיריון, חברות מלוות ובני זוג מלווים - לקח לי זמן להבין שאנחנו בדיוק בתקופת הבייביבום שאחרי המלחמה של הקיץ שעבר... ;) ) היה שמח וחייכן - גם בתור לקוחה מן המניין ובעיקר בתור מוכרת - היה לי ממש כיף להיות שם!
היה לי ממש קשה להתאפק ולא לקנות את *כל* מה שרציתי (ובאמת היו המון דברים מפתים. המון. גם לעצמי - בגדים ואקססוריז, גם דברים לבית, ובעיקר - דברים לאלמה). במגבלות התקציב חזרתי הביתה עם הפריטים המדהימים הבאים:

תמונת תלת מימד מ״tutika״ של נועה הולצשטיין שהתמקמה לה במהרה בכניסה לבית שלי, מול המטבח



שלישיית גלויות מאויירות של ingrid illustration שאני מתכוונת לתלות בחדר של אלמה



חמש טבעות מצופות זהב של hot crown שהפכו להיות קבועות על האצבעות שלי (לא כולל שתי הטבעות על האמות שהיו שלי עוד מלפני) - ומזל טוב על החתונה!


ופה עם אירה המקסימה מהבלוג umami - שגם לא הצליחה להתאפק ורכשה חמש טבעות (חלקן זהות לאלו שאני רכשתי). שתינו לא התפלאנו... :)


קלאץ׳ (שבהגדרתו הוא קלאץ׳ לחיתולים) ופד לעכבר - שניהם בהדפס איילים, מהדוכן המעלף של סטארג׳לי שבו עבדתי ביריד. התמונה הזו היא רק טיזר קטנטן מהקולקציה המהממת. את חלק מהתיקים ראיתם בפוסט הקטלוג של הקולקציה. גם אני ראיתי רק תיקים, כריות ומעט מאוד פריטים לבית ביום הצילומים. מסתבר שעפרה שקדה על קולקציה מרהיבה ורחבה למדי מאז הצילומים. וכמו התיקים (שעליהם הרעפתי כזכור מחמאות בלי סוף בפוסט ההוא) - גם לפריטים החדשים מגיעות מחמאות על העיצוב והאיכות! שאפו!
ומעבר לזה, הפכנו לחברות, כך ששלושת הימים עברו-חלפו עליי ממש בנעימים וממש מהר. זה תמיד בונוס נהדר בכל עבודה ;) 


הפיס-דה-רזיסטנס; שרשרת סטייטמנט של רוני עוזיאל שאני חורשת עליה בלי סוף מאז היריד. היא משתלבת עם כל אאוטפיט, ובעיקר - משדרגת פלאים כל אאוטפיט. אני לא ידועה בתור טיפוס של ג׳ינס וטישרט. עם השרשרת הזאת הצלחתי לשכנע אפילו את עצמי ללבוש גם את השילוב הזה ולהיות סופר מרוצה ולהרגיש הכי ״לבושה״ בעולם. מחכה ממש לרכישות הבאות כבר.


ושוב עם אירה המתוקה (שאיתה אני חולקת גם מפגשים אקראיים בצומת שבין המגדלים השכנים שבהם שתינו עובדות, מסתבר), כדי שתוכלו לראות את השרשרת במלוא תפארתה (ואת אירה גם) 


שבוע נפלא!

אין תגובות:

YOU MAY ALSO LIKE...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...