\\ she's a star \\



אלמה לובשת:
לוק ראשון - חולצה: מוז׳י, טייץ - קרטרס, נעליים - לילי ותום
לוק שני - שמלה - טארגט, נעליים - לילי ותום
לוק שלישי - חולצה - שילב, חצאית - קרטרס

אמא של אלמה לובשת:
לוק ראשון: שמלה - זארה, נעליים - רפטו
לוק שני - חולצה וחצאית - קסטרו, נעליים - רפטו
לוק שלישי - חולצה - קסטרו, ג׳ינס - זארה, נעליים - רפטו, שרשרת - אייץ׳ אנד אם
לוק רביעי - חולצה - וינטג׳, חצאית - קסטרו


לפני כחודש אלמה  ואני הצטלמנו לקולקציה החדשה של StarJelly TLV (פייסבוק + מרמלדה + אטסי). זה מותג ישראלי שקיים כמה שנים, ולשמחתי הרבה הוא גם טבעוני! זה היה גיג הדוגמנות הראשון (ותהיו בטוחים.ות שלא האחרון) של אלמה (ואם אני חושבת על זה...אולי גם הראשון שלי?).
עפרה, המעצבת של המותג היא אישה מתוקה-מתוקה ומעצבת בחסד, שהגיעה אליי דרך מיה לנדאו - היועצת העסקית המעולה לעסקים של אשה אחת, שבטח מלא מהקוראות (ואולי חלק מהקוראים) שמעו עליה. אני נפגשתי עם מיה כמה פעמים עבור עסק הסטיילינג שלי, ועפרה נפגשה איתה לאחרונה גם - ומיה המליצה לה ליצור איתי קשר. מה אגיד ומה אומר - זו הייתה אהבה ממבט ראשון! (ותודה מיה!)



יום הצילומים היה ממש כיפי ומקסים. אלמה שיתפה פעולה, התחילה עם התינוק המתוק של רוני הצלמת, עשתה פוזות למצלמה (היא מכורה למצלמה!), ונהנתה מכל רגע. 
גם אני נהניתי מכל רגע, אם היה למישהו ספק :) גם לראות את את אלמה נהנית, גם להצטלם בעצמי ולהיות על הסט.






אלמה ואני קיבלנו מלא מלא גודיז אחרי הצילומים. אחרי בחינה מדוקדקת של הפריטים אני יכולה לומר שאין לי דבר פרט למחמאות לחלק לעפרה;
  • קודם כל, כמו שציינתי בתחילת הפוסט - המוצרים טבעוניים (עשויים מחומר דמוי עור, חזק ואיכותי) - פלוס גדול מאוד מבחינתי. אני טבעונית כבר כ-9 חודשים, ומאז שהפכתי לטבעונית בקיץ אני לא קונה מוצרים מהחי בכלל. אז ברור שאני מעודדת עסקים טבעוניים!
  • דבר שני - הפריטים באמת יפהפיים - הסגנון של הקולקציה הזו הוא סקנדינבי - נקי עם פרינטים רפטיטיביים (כוכבים-משולשים-לבבות), גוונים של שחור-לבן-אפור-פסטלים (תכלת-צהוב-ורוד)-כסוף-זהוב. חלק גדול מהפריטים יכולים להתאים גם לבנים וגם לבנות.
  • דבר שלישי - ניכר שהושקעה המון המון  (המון!!!!!) מחשבה בכל פריט ובכל פרט! הבטנות מהממות (חלקן חלקות אבל בצבעוניות מהפנטת, חלקן עם הדפסים מטריפים
    בתיקי העגלה יש מלא כיסים (לדעתי בכל תיק כלשהו בעולם צריכים להיות המוני תאים - אני מרי פופינס של שנות האלפיים ותמיד סוחבת איתי את כל הבית, וכידוע אני גם יקית - אז אני צריכה שהכל יהיה מסודר ולדעת איפה כל דבר נמצא). יש תאים חיצוניים, פנימיים, צדדיים, עם רוכסנים, עם סגירת מגנט, עם סגירת גומי, כלמיני סוגים של רצועות באותו תיק, יו ניים איט!
    חוצמזה יש גם קליפס פנימי שאפשר לחבר אליו משהו כמו מפתח, ונרתיק למוצץ...בקיצור - המון מחשבה והמון השקעה!





עוד משהו שאני ממש אוהבת במותג הזה הוא שעפרה כל הזמן מארגנת הגרלות שוות - אז כדאי ממש לעקוב אחרי עמוד הפייסבוק ולהשתתף! 



זו גם ההזדמנות הראשונה שלי לחשוף בבלוג את הקעקוע החדש שלי, שעשיתי לכבוד אלמה. קלוז אפ מתישהו בקרוב.




מחירים: מ-69 ש״ח לשרשרת דגלונים ועד 650 ש״ח לתיק עגלה מדגם גלאם
צילומים - רוני כנעני

אין תגובות:

YOU MAY ALSO LIKE...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...