\\ big girls \\ don't cry \\



אלמה לובשת: חולצה וחצאית, חולצה ומכנסיים - ביגיז, סנדלים - שוגר אנד ספייס
אני לובשת: שמלה - ליה, שרשרת - רוני עוזיאל, סנדלים - צ׳רלס אנד קית׳, ילקוט - סטארג׳לי
משקפי שמש - אסוס, טבעות - הוט קראון + וינטג׳


לפני מספר ימים נחתה על סף דלתי חבילה צבעונית ומסקרנת - שהכילה כל טוב בתוכה: בגדים מהממים לאלמה!
(אין לי תמונה של החבילה עצמה, למרות שרציתי מאוד לצלם אותה כי אפילו הקופסא הייתה יפה - לפני שהספקתי, חתולולה עשתה בה שמות...מזל שהבגדים נשארו שלמים)
אתמול עשינו יום כיף בנמל תל אביב - יום של גלידה, דשא, ופינוקים עם סבתא - הזדמנות מצוינת לשלוף את המצלמה וגם את הבגדים החדשים מהמגירה




אחרי לא מעט פוסטים אישיים, עמוקים, על האמת של החיים והקיום ועל אמת פנימית וחיצונית ומורכבות הנישואין והפרידה והזוגיות והלבד וההורות - פוסטים אולטרה אקסיטנציאליסטים, בקיצור - כיף לי להעלות סוף כל סוף פוסט קליל, של לבוש! גם (ואולי על אחת כמה וכמה) אם הוא בעיקר על אאוטפיטים של אלמונת!



הבגדים שהגיעו תפורים מבדים כל כך נעימים והתפירה היא באיכות ממש מעולה.
הם שרדו מצוין את שתי הכביסות שכבר עברו לפי הוראות היצרן המצורפות. מבחינתי - הם לגמרי עברו את המבחן.
אבל בואו נדבר עכשיו על מה שחשוב באמת... ;) המראה!
  • החולצה הלבנה - עם אפליקצית האבנים מסביב לצווארון (לא כל כך מבחינים בה בתמונות) - זו תוספת חביבה שמבחינתי לא מעלה ולא מורידה. אני לא בטוחה כמה זמן האבנים יחזיקו על החולצה. היא יותר חגיגית מסתם חולצה לבנה. ובכל מקרה - היא ורסטילית מאוד.
  • החולצה השחורה - מקסימה מקסימה מקסימה! הכיס הצבעוני הוא מבד שיפון, היא מעט ארוכה יותר מהרגיל (פלוס מבחינתי כי לאלמה יש קצת בטן - מתה על הבטנונה הזאת! אז חולצות רגילות ״עולות״ לה) וגם השרוולים קצת יותר ארוכים משרוולים קצרים רגילים - בקיצור - גזרה מעלפת בעיניי.
  • החצאית הירוקה - חצאית עם בטנת ״טוטו״, מתוקה ומקסימה. חגיגית אבל לא מדי. מתאימה לאירועים אבל גם, למשל, ליום שישי או לחג בגן.
  • המכנסיים הצבעוניים - מכנסי באגי בגזרה שאין לי מילה אחרת לתאר אותה חוץ מ״קול״ (ותסלחו לי אם אני נשמעת כמו אמא שלי). הבד של המכנסיים סופר רך ונעים, בא לי להתלטף בהם כל היום. ההדפס טרנדי - אננסים. הצבעוניות כיפית אבל לא נמאסת - למה אין כאלו במידה שלי?!?!?





הרכבתי לה שני אאוטפיטים:
אחד חמוד, ילדותי ופשוט - החולצה הלבנה עם החצאית
ואחד ש...שוב, אין לי אלא להגדיר אותו כ״קול״, ואפילו ״קולי״ (אמא, צאי לי מהראש!) - בא לי לגנוב את שני הפריטים, לקחת את הדולוריאן מ״בחזרה לעתיד״, לחזור אחורה שני עשורים ומשהו לסט של ״מותק הילדים התכווצו״, לגנוב את המכונה שמגדילה בחזרה את הילדים, ולהגדיל את הבגדים לגודל שלי.
אתם עוקבים עד כאן?
יופי, גם אני לא...




הסבר קטן על הסדרה הבאה של התמונות: אלמה + יוגורט (זה שאני טבעונית לא אומר שאלמה טבעונית. יום יבוא והיא תבחר מה שנכון לה. יהיה בעתיד פוסט על האוכל בבית שלנו. אבל לא על זה התכוונתי לכתוב כאן. התכוונתי לכתוב כאן על זה שאלמה מתמרחת ביוגורט כאילו זה קרם פנים. ושבשלב מסוים...טוב - פשוט תגללו למטה, למה שאהרוס את אלמנט ההפתעה???)









וכמה מילים על מה שאמא של אלמה לובשת...
בשבועות האחרונים אני חורשת על האאוטפיט הזה כאילו אין מחר. 
השרשרת הזאת (שראיתם כאן) לא יורדת ממני, וגם לא הטבעות (כנ״ל) עם התיק שאמור בכלל להיות תיק הגן של אלמה (ביום שהיא תלך עם תיק גב) אני מסתובבת בכל מקום. והשמלה היא רכישה סופר מוצלחת מחנות קטנה בשם אורנג׳י בגבעתיים. קניתי שלוש שמלות בגזרות דומות - מתנפנפות, רחבות, וקצרות, לא יקרות, ואני חורשת על שלושתן באותה מידה כבר כמה חודשים טובים. הן מעולות לקיץ שמתחיל ממש עכשיו - ללחות המעיקה שמתגנבת. הן כל כך אווריריות שהן ממש נותנות את התחושה של ״ללכת עם ולהרגיש בלי. הבעיה היחידה איתן היא שאני עובדת באזור של מגדלים. כל משב אוויר קל מביא אותי לסצינת ״מרילין מונרו מעל פתח האיוורור״ כל פעם מחדש....
הסנדלים גם הם נחרשים, הם טבעוניים לשמחתי כמו כמעט כל הפריטים מצ׳רלס אנד קית׳, והם נוחים ממש! והם עלו אפילו לא 250 ש״ח! וראיתי באתר שעכשיו הם בסייל - אוצו רוצו!




תודה שני ושני מ״ביגיז״ על הבגדים הנפלאים!
המשך שבוע מקסים לכולם

גילוי נאות: הבגדים מ״ביגיז״ ניתנו לסקירה ע״י החברה.

4 תגובות:

Polka Dot אמר/ה...

בקרוב מאוד מאוד אני עוברת לגבעתיים אז אקפוץ לבדוק את החנות שכתבת עליה:) האאוטפיטים של אלמה ממש מתוקים ובמיוחד אהבתי את הסנדלים הצהובים. מחכה לפוסט על האוכל בבית, נשמע מסקרן!

הילה לוי אמר/ה...

תענוג לפתוח עם הפוסט הזה את היום

אנונימי אמר/ה...

איזה יופי של פוסט! את מקסימה! אפשר איזה פוסט על הקעקוע המדהים שלך? או לפחות קלוז אפ אחד הגון!

thiet ke nha dep אמר/ה...

nice blog


thiet ke nha dep
tran nha bep dep


YOU MAY ALSO LIKE...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...