\\ בין הגליץ והגלאם והקוריקוקו \\



לובשת:


דברים שקרו השבוע ועשו לי טוב:
  • התחלתי מרתון של ״בברלי הילס 90210״. פתחתי קבוצת פייסבוק למעריצי ומשמיצי הסדרה. זה מביך ופתאט וכיפי ובעיקר - מצחיק אותי בטירוף. וכן, ברור שהחלפתי רינגטון לנעימת הפתיחה של הסדרה (היה למישהו ספק בכלל??)
  • חזרתי לבשל. בתפריט: מרק כרישה ותפוחי אדמה, ספגטי בולונז, כרוב ניצנים במייפל ושום, חמין הפתעות, ובהמשך השבוע - מרק עגבניות איטלקי ושומי למהדרין. עונת המרקים והחמין החלה, הידד! (וכמובן גם שהכל טבעוני)


  • עשיתי מייקאובר חד-קרן מהמם לחברה 
  • גיליתי שאני לא היחידה בעולם (טוב, רחוק מזה) ש*אוהבת* לבכות. זה צריך להיות ספורט אולימפי אם אתם שואלים אותי. כ״כ משחרר! בדיוק בשביל זה נוצר הפרק שבו ג׳ורג׳ אומאלי מת...גייס לצבא


  • הצטלמתי (עם עוד 5 נשים גדולות מהחיים) לקולקציית החורף של שרומבה.
  • קיבלתי שפתון שנקרא ״לילו פיניקס״. כן כן, על שמי!


  • שברנו את האינטרנט
  • אלמה היגגה את ההגיגים הבאים:
    - אתמול הלכנו לגן. הראיתי לה שבלילה ירד גשם. היא אמרה ״לא, ירד עננים״
    - היא טבלה לפני שלושה ימים 2 חתיכות מלפפון בחומוס, הגישה לי ואמרה ״אמא, קחי,
    שני מלפפונות״
    - היא רצתה ללכת אתמול והיום הביתה ולהחזיק את ה״פטרייה״ (מטרייה) שלה
    - ואחרי כן רצתה לשחקה ב״פסטהלינה״, סירבה ללבוש ״סוויטר״ (סווטשירט), ניחמה את החתול ה״עצובת״ שעל הפיג׳מה שלי (גראמפי קאט), והסבירה לי שתרנגולת עושה ״קוריקוקו״.


צילומושלם כהרגלה - פזית עוז (פייס \\ אתר)
וודג׳ + מחלפות בוערות - דיקלה הוסטיק
סטייל וגרוב - דנה קליין
מוצרי איפור שהם שלמות - שרומבה קוסמטיקס תל אביב (פייס \\ אתר)
הוצאת לשון ושאר ירקות - אני


xo

תגובה 1:

הילה בן חנוך-לוי אמר/ה...

וואו בובי. נפלתי לגמרי. את פשוט אלה וכל מילה נוספת מיותרת.

YOU MAY ALSO LIKE...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...