\\ אחוות הטבעת \\



לפני כמה שבועות (כאמור בפוסט הזה - העברתי כמה פוסטים שפורסמו בפלטפורמת וויקס בחזרה לכאן אז אל תחשבו שאני עצלנית ודחיינית-על, כתבתי את הפוסט הזה כמה ימים אחרי הערב המדובר)  הוזמנתי ע"י סטודיו ענבר לצורפות (הנה הפייסבוק והנה האתר) לערב בלוגריות מקסים, חווייתי, אקסקלוסיבי ומרגש במיוחד עם עוד כמה בלוגריות קסומות, שאת חלקן הכרתי עוד לפני, פנים אל פנים, ואת חלקן רק דרך הדפדפן.
הערב היה למעשה שיעור מרוכז של שלוש שעות, במהלכו למדנו קצת על הבסיס של הבסיס של הבסיס - מהי צורפות, ממש נגיעה על קצה קצהו של המזלג.
התנסינו בניסור של לוח פליז דקיק (זה קשה! ממש! אבל כיפי ומתגמל) עם מסורית - שהיא אמנם דבר מסוכן נורא ללוחות פליז ולאצבעות, אבל עדין ושביר בטירוף. בממוצע כל אחת מאיתנו קרעה לפחות חמש.
אחרי זה למדנו איך להכין טבעת בסגנון מרוקע מאפס - מחומר הגלם (אותו לוח פליז שממנו ניסרנו פסים ו*זיגזגים*), דרך ההלחמה עם הבוראקס והלחם (לא לחם של מאפייה, לחם של הלחמה, עם קמץ או פתח מתחת ל-ל' ול-ח'), להבה שמחממת את כל העניין (בקטע הזה הדופק שלי הרקיע לשחקים. אני ידוע כנזק...אבל לשמחתי הכנתי שתי טבעות והמקום וגם אני יצאנו ללא פגע) דרך החומצה שטובלים בה את הטבעת כדי לנטרל את הבוראקס, טבילה במים כדי לשטוף את החומצה, ניקוי של הטבעת, דפיקה עם פטיש גומי על קונוס ברזל כדי לשוות לטבעת צורה עגולה מדויקת, ודפיקה עם פטיש מתכת עגול כדי לתת את המראה ה"מרוקע". בסופו של דבר, גם ציפו לנו את הטבעות בזהב. תענוג!
אני חייבת לציין שהתחושה הזו, שאני עונדת תכשיט שהוא לחלוטין מעשה ידיי, היא עילאית ממש! 
לאורך כל השיעור, איציק וניסני (הבעלים של הסטודיו) וטל (מורה בבית הספר) עברו בינינו, הסבירו, עזרו, היו הכי סבלניים ומקסימים (בכל זאת, לחלקנו זה היה ניסיון ראשון, או ראשון מזה הרבה זמן עם מלאכת יד) ותרמו לכך שהערב היה באמת מושלם!













אני ממליצה בחום לכל מי שמתעניינ/ת בצורפות (או שמדגדג לו בקצות האצבעות לנסות לעשות משהו יצירתי) - קורס צורפות של 15 שיעורים בני 3 שעות (ובסה"כ 45 שעות) עולה 2565 ש"ח כולל פליז ואלפקה (כסף גרמני), ניתן לרכוש במקום חומרים לעבוד איתם. 
קורסים מתחילים מדי כמה חודשים בסטודיו שלהם ברחוב דיזינגוף 263 או בסטודיו שלהם בנתניה ומספר המקומות מוגבל.
לשמחתי והפתעתי - איציק הציע לי הצעה שלא יכולתי לסרב לה! 



הוא ראה כמה נהניתי בשיעור וכמה שמחתי עם הטבעת החדשה שלי, והציע לי לקבל את הקורס במתנה ממנו ומניסני (אז קבלו ממני אליכם - גילוי נאות!) - ולספר לכם ממש פה איך הולך. ברור שהסכמתי!!!






תודה לאירה המופלאה מהבלוג אוממי שאירגנה את הערב יחד עם טל, איציק וניסני - שמחתי סוף כל סוף להכיר מחוץ לגבולות הפייסבוק והבלוגספירה, את פיה קסומה!

אין תגובות:

YOU MAY ALSO LIKE...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...