\\ זה מטוס \\ זו ציפור \\ זה ווישליסט ליומולדת!!! \\



שוב הגיע הזמן הקסום הזה בשנה, הזמן הזה שבו אני יכולה - בלי שום שמץ של בושה - לרמוז רמזים בעובי של פיל (או האייליינר של איימי, זכרה לברכה, שתנוח על משכבה בשלום - - - עכשיו קולטת שלאירוע היומולדת שלי קראתי "לילו חוגגת 27 - שוב". אולי ממש בא לי להצטרף למועדון ה-27 הידוע לשמצה אפילו שעברתי כבר מזמן את גיל 27?? טפו טפו מלח מים) בנוגע למתנות שבא לי לקבל לכבוד המאורע....
כן...בלי *שום* בושה.... את הבושה איבדתי בחדר הלידה כנראה, כשכל העניינים שלי (או המונח האהוב עליי - vajayjay - ותודה לשונדה) - היו חשופים לכל, ואני כל כך התרגשתי / חששתי מהלא נודע / הייתי מלאת אנדרנלין / לא הרגשתי שומדבר מהמתניים ומטה בזכות האפידורל, שלא היה לי באמת אכפת כבר בשלב הלידה הפעילה (חוצמזה שהיינו רק הצוות ההכרחי, ואמא שלי וג'סי. אני סוטה קשות מהנושא. נחזור לנושא)
יש לכם עוד 17 ימים תמימים להזמין, לרכוש, לעטוף, ולכתוב ברכה מרגשת מהלב

so without further ado - her we go :


1. כל חדת קרן זקוקה נואשות לכלי קיבול שיאגור את הדמעות שלה. ואם הוא גם מנצנץ - מה טוב

ניתן להזמין אותו בשבילי מכאן
2. את השמלה השמימית הזאת, שגורמת לי לחשוב בו זמנית על שני שירים. האחד משמח אותי: walking on sunshine של kathrina & the waves והשני...נתקע לי בראש עכשיו וסביר להניח שייקח לו כמה ימים טובים לצאת: "יום מעונן" של היי פייב, שמעולם לא נמניתי עם המעריצות שלהם. כן, גם לא כשהתאחדו להם השנה... יימח שמכם, היי פייב!!!
(אני מידה 38 / מדיום, תודה!)

ניתן להזמין אותה בשבילי מכאן 

3. שמלה כל כך קסומה חייבת נעליים קסומות באותה מידה. ממש לאחרונה חברת אירגיולר צ'ויס הוציאה ליין שהוא בהחלט הכל חוץ מרגיל: ליין בהשראת הספר אליס בארץ הפלאות! היש קסום מזה?! אחרי שיטוט בגלריית הנעליים המופלאות, בחרתי לעצמי את הזוג הבא, שנקרא בתרגום לעברית "תה עם אליס", ואני כבר מודיעה לכם - כפות רגליי הענוגות מתהדרות במידה 40:

ניתן לפנק את כפות רגליי ביצירת המופת הזאת (ואז בעיסוי איכותי) כאן
4. כל אאוטפיט כל כך מתקתק צריך גם איזו אמירה קצת בועטת כדי לשבור את הסכריניות. את האמירה הזאת (ועל הדרך - את הסמי-אגרופן) מצאתי בטבעת המושימושלמת של אלינה גלייזר - שהיא הגירסא הלא מתנחמדת ולא מתנצלת שלה לחד-קרן; כסוף, אבל לא מבריק. משובץ באבנים טובות, אבל גיאומטרי ולא עגלגל ורך. חד-קרני, אבל קולטים את זה עליו רק במבט שני. מה אגיד ומה אומר - התאהבתי. וכרגע הוא בסייל, אז בכלל, מה טוב! וגם חבריו (הארנבונים - זה מסצינת הסיום של מונטי פייטון והגביע הקדוש, הינשוף - הדוויג של העולם הבא, אריה - סימבה שמעולם לא קיבל טיפול פסיכולוגי הכרחי, חתול - החתול מסצינת הסיום של "הקול בראש" - - - ואת זה אומרת קאט ליידי ידועה שמתה על חתולים - - - , נחש - זו כנראה נגיני, אחרי איך שוולדי הפסיכופט התעלל בה לאורך השנים, וכבש - הכבש השבעה עשר. כי היא לא התקבלה ללהקה....)

חד קרן זה כל כך יותר שווה מסתם עוד טבעת אירוסין! להשיג עבורי כאן
5. בכל זאת, אני לא יכולה להקשיח את לבבי לחלוטין (אצבע אחת זה מספיק). אז אני בוחרת בתיק הכי מתוק שיש. תרתי משמע. לאחרונה נתקלתי במעצבת ההולנדית עם השם הכי מגניב (אחרי שלי, כמובן): רומי דה-בומי (וסליחה אם עיוותתי אותו). היא מעצבת אקססוריז הורסים את הבריאות בצורה של אוכל (ובעיקר קינוחים) בלייף סייז ואף מעבר לכך מחומרים כמו פלסטיק, גומי וספוג קשיח, כל כך ריאליסטיים למראה שבא לתת בהם ביס. היה לי קשה לבחור רק תיק אחד לווישליסט שלי (ולכן אתם מוזמנים להיכנס לאתר הצבעוני והכיפי שלה ולא להסתפק ברכישה אחת עבורי, אלא לפרגן לי ביותר מפריט אחד, אלא, נניח...3-4-5 פריטים, למה לא, למה לא....) אבל בינתיים, הלכתי על עוגת יומולדת צבעונית, מהסוג שמעולם לא אפו עבורי ((יש לציין שכשהייתי ילדה (וגם עכשיו כשאני בוגרת) אמא שלי לא נהגה לאפות. מקסימום עוגות דבש, שאף פעם לא אהבתי. (לא רק את שלך, אמא. באופן כללי...) והיום אני טבעונית, אז בכלל. אבל היא יודעת לבחור עוגות קנויות מצוין!)), וככה גם יוצא לי לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה :)

תפנקו אותי בדלינשסנס הזה! תשיגו עבורי את המתכון כאן

6. גם לבית שלי מגיע להתחדש קצת. החודש גם אנחנו (הבית שלי ואני) חוגגים אי אלו אביבים משותפים יחד (תשעה, ליתר דיוק. אבל מי סופר...). לרגל המאורע המרגש אני בוחרת לקשט את אחד מקירותיו בפוחלץ (מזויף, מזויף - ואגב - אתם חייבים לצפות בוידאו ההזוי, משעשע ומאוד מטריד הזה עכשיו ומיד!) של ראש צבי, שאותו אולי כן ואולי לא אחליט לצבוע בצבע אחר (זהב למשל) ביום מן הימים, ובוודאות אקשט את בסיס קרניו בפרחים מלאכותיים צבעוניים, כראוי לי. הייתם חושדים מאוד אם לא הייתי כותבת את המשפט הקודם...

עזרו לי להיות לראש ולא לזנב כבר מהיום הראשון של שנתי האחרונה בעשור השלישי לחיי - ע"י לחיצה ורכישה כאן

7. הבית שלי הוא לא היחיד שאני חוגגת איתו בקרוב תשעה אביבים... גם לולתי השמנמנה, הרכה, המתוקה, הגירגורית והנפלאה - או בשלל כינוייה - מסקרפונה (כי 40% שומן), לולה צ'יפרולה (בגלל הקול הצרוד הסקסי כמו של סבתא של נונו מ"יש ילדים זיגזג", הלוא הוא הספר האהוב עליי והההשראה לשם של הבלוג הזה), חתולולה (למי שצריך הבהרות בנוגע למיהי ומהי), רב פקד תלונתי (כל אחד צריך להכיר ביתרונותיו וחסרונותיו...) - חוגגת איתי תשעה אביבים בשבועות הקרובים. אני לא ממש זוכרת את התאריך המדויק, ואני נוטה להצמיד תאריכים במקרים כאלו, אז מבחינתי ה-26.3 הוא יום השנה שלנו. אי לכך ובהתאם לזאת - נפנק גם ההמלכה הפרוותית האם.

מסאז'ר לפנים. ליטראלי. להשיג עבורה כאן. ועוד שלל פינוקים להשיג עבורה כאן.

ואחד לשנה הבאה:

8. אני אמנם לא ממש מתרגשת או חוששת להגיע לגיל 30, כי בכ"ז - כבר עשיתי את כל הדברים שנמצאים בצ'ק ליסט שיש לרובנו: התחלתי לימודים, התחתנתי, ילדתי, פרשתי מהלימודים (אחד הצעדים שאני הכי שמחה מהם), התגרשתי (אחד הצעדים האחרים שאני הכי מרוצה מהם), התחלתי (ממש אתמול! קולולו לי!) לימודים אחרים (פסיכולוגיה, אבל זה כבר לפוסט אחר) - ולפחות בכל הדברים שקשורים למשפחה - הייתי הראשונה מבין החברות שלי שעשתה את הדברים האלו... (ובכן, נקווה שהראשונה, היחידה והאחרונה, כשמדובר בגירושין....). לפעמים כשאני חושבת על כל מה שהספקתי עד גיל 20 וכמעט 9, אני חושבת שאני בעצם בת 92... אז כדי לא להזדקן בנפשי יותר מדי - בחרתי במתנה שתשאיר אותי צעירה ברוחי; זו הגירסא למבוגרים של משהו שאהבנו מאוד לעשות כילדים. של משהו שהילדים שלנו מאוד אוהבים לעשות עדיין. וזו הגירסא השובבה והפוליטקלי אינקורקט של זה... בקיצור - זו בדיוק מתנה כלבבי :)

ריכשו עבורי את המתנה המעולה הזאת כאן ובואו ניצור יצירת יצירת מופת שובבה ומשעשעת יחדיו!

זהו. הרשימה (הרשמית) תמה. יש עוד כמה עשרות (מאות. אבל אני לא רוצה להיתפש כגרידית מדי) מתנות שהתחשק לי להוסיף, ואתם מוזמנים כמובן להפתיע ולפנק בדברים שלא הופיע ברשימה. אלו היו רק דוגמאות, גיידליינס שכאלו...
יש לכם עד ה-26 למרץ. וכיוון שממש יום אחרי היומולדת אני צריכה להגיש ממ"ן ראשון - יהיה נחמד ביותר אם תמתיקו לי את הגלולה המרה... ;)

עד אז, אני אמשיך לפנטז לי.... 
טו דה לו!

XO

4 תגובות:

מכירה אותך יותר טוב מכולם אמר/ה...

כשאהיה בכלא אחרי שאשדוד בנק כדי שיהיה לי כסף לקנות לך את כל מה שאת רוצה, תוכלי להשתמש במכונית שלי כדי לבוא לבקר אותי.

הילה לוי אמר/ה...

רשמתי לפני ;-)

Unknown אמר/ה...

מההההה איך פספסתי אותך ואת הבלוג שלך עד עכשיו?
מה הולך פה...אני לא נושמת.
רשימה משובחת ביותר..ומזל טוב באיחור��

lillou אמר/ה...

תודה תודה :) גם לי לא ברור איך לא הכרנו עד לאחרונה, ולדעתי זו תחילתה של ידידות מופלאה!
כמו כן, היומולדת הקרוב שלי מתקרב ;)

YOU MAY ALSO LIKE...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...