\\ אני יותר מדי אוהב להתפנק כמו גור חתולים \\ סקס והעיר הקצת פחות גדולה \\



הילה לובשת:
שמלה - סבינה מוסייב, נעליים - שני בר

אני לובשת:
שמלה - מאיה נגרי (ותודה לאמא שהורישה), משקפי שמש - סלין, ז׳קט - זארה,
סנדלים - ג׳ייסון וו למליסה, שרשרת כסופה - מגנוליה, שרשרת זהב - מעשה ידיי 


הילה ואני נולדנו לשני זוגות הורים שונים, בהפרש של כמה שנים, אבל בכל זאת, אנחנו אחיות.
הכרנו בסה״כ לפני פחות משנה, ממש במתחם שבו התמונות האלו צולמו היום בבוקר, והקראש היה מיידי.
ייתכן שכבר סיפרתי על הקראש הזה? או על המפגש הזה?
ובכן, כפי שגם הילה כתבה בעצמה בבלוג שלה, גדלתי בעוד שנה (ונשארתי באותו גיל), אז מותר לי לפתח אלצהיימר קל... :)



ממש מחר בלילה, גור החתולים בעל הלחיים השמנמנות מהתמונה פה למעלה חוגג לו שלושה חודשים, והילה (שטרם מעכלת את זה שהיא אמא לשניים - אני טרם מעכלת לפעמים שאני אמא, נקודה) חוגגת לה ״חופשת״ לידה ושיגרה חדשה-ישנה של אימהות לעולל קטנטן רב דרישות, חמוד עד אין קץ. כבר כמעט הספקתי לשכוח כמה הם קטנים וחסרי אונים בגודל הזה...


אני רגילה להרים את אלמה ממרום חמישה עשר הקילוגרמים שלה. כשהרמתי את גור החתולים הקטנטן הזה, עשיתי את זה עם כל התנופה שאני רגילה לה, וכמעט העפתי אותו 5 מטרים באוויר...
לא להאמין שאני דודה בפעם הראשונה בחיי!
חייבת לציין שהבחורצ׳יק לא היה ממש מרוצה. אבל זו לא הייתה אשמתי. הציצים שלי פשוט לא סיפקו את הסחורה...


לעומת זאת, של אמא...


עושה לי חשק, ומצד שני, שמחה להיות רווקה הוללת. הגעתי גם למסקנה, בעקבות מרתון סקס והעיר שאני עושה בשבוע האחרון, שהילה (ועוד חברה אחת, אולי שתיים) היא בערך החברה היחידה (טוב, הכמעט יחידה) שאני יכולה *באמת* לדבר איתה sex and the city style. בלי עכבות, בלי מעצורים, ושגם אם לא דיברנו חודשיים (מה שלא ממש קורה, אבל לצורך ההדגמה), וגם אם לא נדבר שנתיים, ברגע שנדבר שוב - זה יהיה כאילו לא יעבור זמן בכלל.
כל אחת צריכה חברה כזאת. 


חוצמזה, שתינו חולות על אופנה. ונעליים. ונעליים. ונעליים. ונעליים. אבל חייבת לציין שאני משתמשת בתנור שלי לבישול ולא לאיחסון שלהן...
ויש לה את התלתלים של קארי
ושתינו כותבות
ולפחות אחת מאיתנו רווקה
אל תישאלו אותי מי מאיתנו סמנתה, כי אני לא אענה
(לפחות לא בפורום הזה)
בכל מקרה, אף אחת מאיתנו לא שארלוט
שתינו ציניות כמו מירנדה, אחת מאיתנו גם ג׳ינג׳ית כמוה, וגם עו״ד כמוה
בקיצור, יש מקום להשוואה....


עכשיו רק נותר למצוא את מיסטר ביג,
ולקוות שהוא לא יהיה אסהול כמו שהוא היה אל קארי במשך 6 עונות 


או אולי איידן? מישהי מכירה נגר חתיך (עם שיער פחות מגוחך)? מבטיחה לא לבגוד!


xo

תגובה 1:

הילה לוי אמר/ה...

ברור שאיידן. מיסטר ביג ממשיך במניאקותו גם ב" אישה הטובה". לא לומד 😄

YOU MAY ALSO LIKE...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...