\\ שולם שולם לעולם \\



הילה לובשת:
חולצה - שוגרדדי, חצאית - שירואטו, טבעת - דריוס
צמיד - נוריתמי, נעליים - שני בר

אני לובשת: שמלה וכובע - סטרדיווריוס, תיק - סטארג'לי, משקפיים - סלין,
תכשיטים - בירושה מאמא + תכשיטי עידית 


הרומן בין הילה לביני הוא כבר עובדה ידועה. אמנם נפגשנו במקרה לפני בסה"כ 10 חודשים, אבל בינינו... זה כאילו הכרנו מאז ומתמיד. סיסטרס פרום דיפרנט מיסטרס.
בחודשיים האחרונים שתינו חגגנו ימי הולדת - ובתור שתי נשים שלא מוכנות לפספס סיבות למסיבות והזדמנויות להתפנק, ברור שעשינו לנו יום כיף, ושופינג!
התחלנו בבראנץ' בקפה אנסטסיה הטבעוני. היה בהחלט מפנק, וכמובן שקינחנו בקינוח מושחת (היה למישהו ספק??)



בדרך משם להזדנגפות שלנו, נתקלנו בפינת חמד שממש דרשה שנצטלם בה. ומי אנחנו שנסרב למצלמה? (בעיקר כשלהילה יש מצלמה חדשה...היוש, ניקי!)





זו הזדמנות מעולה לספר שגם באותו יום היו לי צילומים (עם אנה, שצילמה אותי לפני שנה עבור המגזין כלות אורבניות) והגיעה לארץ לשלושה שבועות כדי לצלם את נשות ישראל במלוא הדרן בצילומי בודואר
ושממש היום אלמה ואני הולכות להצטלם יחד (שוב) לצילומים מסחריים. הקטנה שלי ממש דוגמנית!


זו גם הזדמנות נהדרת לציין שהקעקועים שלי כ"כ פוטוגניים ואני מאוהבת בהם. ושיש פוסט שכולו קעקועים בדרך...!






בצעד נוסטלגי וקיטשי להפליא, הילה ואני החלטנו לפנק אחת את השנייה בטבעות חברות זהות. בילינו לא מעט זמן בניסיון להחליט איזו מהטבעות המושלמות של הוטקראון תהיה זו שתזכה לעטר את אצבעותינו, ולבסוף בחרנו בטבעת זרת (שולם שולם לעולם!!) מכסף מאט, בשיבוץ אבן שחורה ועם חריטה אישית של האותיות הראשונות של השמות שלנו. וכמובן שנענוד אותן על יד שמאל - כי שמאל זה הצד של הלב. 
(מקווה שלא קיבלתם בחילה מהמתקתקות...)

 



שבוע טוב ושימו מים לחתולים :)

XO

תגובה 1:

הילה לוי אמר/ה...

יש סיכוי קל, קליל שבקלים שכל מי שהוא לא אנחנו מקיא קלות מרמת הדביקות שלנו ;-)

YOU MAY ALSO LIKE...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...