\\ כשהיא אומרת לא \\ אני אומרת yes \\


ממש היום אני חוגגת שנתיים וחצי (ותשעה חודשים, אבל מי סופר) לאימהות שלי לפוצקה.
כלומר שנתיים וחצי של אהבה גדולה יותר משיכולתי לדמיין, שנתיים וחצי של חיבוקים ונשיקות אינסופיים, שנתיים וחצי של מילמולים וגירגורים, שנתיים וחצי של חוסר שינה שלעולם לא אוכל להשלים גם אם אירדם עכשיו ואתעורר רק בעוד עשור, שנתיים וחצי של אוכל (וריבה, גם אם אין לי אפילו צינצנת ריבה אחת בבית) וטושים שמרוחים בכל מקום, שנתיים וחצי של הרבה רגשות אשם על כל הטעויות שאני בטח עושה, כמו כל הורה, כי מה לעשות, אני לא מושלמת (רק כמעט ;) ) ויש לי מלאי אנרגיות מוגבל.

סנדביץ' אלמה בת שנתיים וחצי מינוס יומיים. בסה"כ עשיתי עבודה לא רעה...
השבוע הוזמנתי להשקת "yes עם מי לגדול" (שם מעולה אגב! לקופירייטר מגיע בונוס שמן לדעתי) - מהלך ייחודי שהוא שיתוף פעולה של חברת yes ומכון אדלר בהתאם לתכנית הלימודים בגנים. הרעיון מאחורי המהלך (שyes ומיטב מומחי ומומחיות מכון אדלר עבדו עליו למעלה משנה) הוא ליצור ממשק חווייתי ומהנה לילדים, עם ערך מוסף של תכנים חינוכיים שלמעשה לוקחים את אותם תכנים שנלמדים בגנים ומביאים אותם הביתה. הממשק מכיל תכני מקור רבים וגם תכנים מיובאים, מיועד לילדים מגילאי 3-6 ומלמד אותם חשבון, אנגלית, אותיות, ועוד הרבה נושאים מעניינים, וגם מיועד להורים - כדי להסביר להם איך לתקשר עם הילדים בצורה המיטבית. הוא עולה לאוויר ב-1.3, ממש בשבוע הבא.



מציג את מסך יס עם מי לגדול.jpg
בערב ההשקה נפגשתי לשמחתי עם אירה (שלמרות שעובדת ממש בניין לידי, מעבר להיתקלות הרנדומלית, לא יוצא לנו להיפגש בכלל) ואוהבת נפשי המג'ונג'נת, והאמא של האחיין הראשון שלי, הלוא היא - הילה - ביציאה הראשונה שלה מאז הלידה (קולולו!). פגשתי סוף סוף את אפרת, ההיריונית האמיצה בעולם (12 ס"מ של עקבים! בגשם!). קאווה נגמעה (אפרת הסתפקה בסודה בשביל להרגיש את הספארקלינגנס), פינגר פודס נושנשו (ע"י הלא טבעוניות שבינינו. אני בחרתי להטיל ספק בטבעוניותם, אבל הכל נראה מעולה ולפי אירה היה מעולה), ואז נכנסנו לאולם.

תמונה: אירה חרקבוסקי

אחרי הסברים על המהלך (תקציר - למעלה, ופירוט - בדף הפייסבוק) מפי מנהל המהלך מטעם יס (שהילה ואני הגענו למסקנה שהוא הבראד'ר פרום אנאד'ר מאד'ר - בגירסה המחויטת- של מוטי רייף) הייתה הרצאה של מנחה בכירה ממכון אדלר בשם רוית גוטמן שהיא אמא לארבעה מתבגרים. אני עם ילדה אחת ושתי חיות מחמד ובא לי לחזור לרחם של אמא שלי אחת ליומיים. אז ארבעה ילדים??? הילה ואני גמענו כל מילה שלה בשקיקה כדי שנווכל ליישם ובתקווה - לעשות פחות טעויות ולגדל ילדים יותר עצמאים ומאושרים. ואמהות פחות מתוסכלות ועם פחות רגשות אשם.


ואחרי כל זה - היה מופע סטנד אפ הורס את הבריאות (ברצינות! סדקתי שתי צלעות מרוב צחוק בלתי נשלט - להלן הראיות) של רשף לוי - בנושא ילדים, הורות וזוגיות. לבנאדם יש שבעה ילדים, והוא עדיין לא קפץ (או דחף אף אחד מהם) מהגג של עזריאלי. הוא רק עשה, לדבריו, כמה דברים שהם חצי דרגה מתחת בדרגת החומרה ;)

תמונה (קשה ;) ) : אירה חרקובסקי

תודה yes וסמדר שהזמנתם אותי! היה שווה לוותר על שינה יקרה מפז בשביל זה (וזה לא משפט שיוצא לי בקלות מהפה או מקצות האצבעות)

ואתם - חכו חכו, יש לי כמה דברים מעניינים בשרוול...
אני חוזרת!

סופשבוע מהמם

תגובה 1:

הילה לוי אמר/ה...

איזה יופי של פוסט. מרימה לכבודנו כוס דמיונית לעוד הרבה ערבים מוצלחים והרבה אלכוהול לשתינו.

YOU MAY ALSO LIKE...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...