\\ החדר האינטימי שלי \\ חלק ראשון \\



 סט ראשון (שחור-קרם): אגלי דאקלינג
סט שני ושלישי (כותונת ותחתונים + גופיה ותחתונים): גרטרוד


לפני כמה שבועות הוזמנתי על-ידי לובה להצטלם להפקה מקסימה, אינטימית ומאתגרת עבור הבלוג-מגזין ״כלות אורבניות״.
לובה ואני חברות קרובות כבר יותר משנה. היא יודעת ושומעת מאוד מקרוב על כל מה שקורה איתי בחודשים האחרונים - לפני ומאז ההחלטה להתגרש, והיא אחת התומכות הגדולות והמשמעותיות שלי לאורך כל הדרך.
היא ידעה שמצד אחד אני מרגישה חזקה מאוד בעקבות ההחלטות (האמיצות - אני יודעת שהן אמיצות) שקיבלתי לאורך המסע הזה, ומצד שני - שהביטחון העצמי שלי נפגע. (לגירושין יש את האפקט הזה על ביטחון עצמי, אם היה לכם ספק).
כשטל ולובה תכננו את ההפקה הזאת, לובה שאלה אותי אם ארצה להשתתף בה כדוגמנית. כמובן שלקח לי פחות מאלפית השניה כדי לצווח בהתרגשות ״כן!!!!״ :)







בשבוע שבו צולמה ההפקה, וגם ביום הצילומים עצמו, הייתי עם שפעת. ולמרות שהגעתי לשם מסמורטטת-משהו, ברגע שנפגשתי עם לובה וטל, יערה מרדכי (שאחראית על האיפור והשיער, וגרמה לי להרגיש כמו כוכבת, ושבאופן כללי היא אדם מקסים ונעים בצורה יוצאת דופן), ושני הצלמים המוכשרים-יותר-מאשר-שמילים-יכולות-לתאר - אנה סמיונובה (שהגיעה במיוחד מאוקראינה כדי לצלם נשים ישראליות ולהעצים אותן) וג׳ן סלדקוב (תמונות שהוא צילם תראו בקרוב) - שכחתי לגמרי שאני חולה, מסמורטטת, חלושס ומסכנונה, והתמלאתי באנרגיות מטורפות.




לא אשקר אם אגיד שלקח לי טיפה זמן להשתחרר ולהיכנס לזה. עברו עליי כמה חודשים לא פשוטים, והביטחון העצמי...כאמור...
אבל אחרי כמה דקות עם אנה וג׳ן כל המגננות והעכבות פשוט עפו מהחלון ונכנסתי לזה לגמרי!
הסשן נמשך בערך 4 (!) שעות, אבל כולנו הרגשנו כאילו עברו אולי 30 דקות בסה״כ. הזמן באמת טס כשנהנים!








החוויה הזאת הייתה כל כך מרגשת, מעצימה, מהפנטת, אינטנסיבית, ומהפכנית עבורי.
היא בדיוק, אבל בדיוק! מה שהייתי צריכה כדי לחזור לעצמי, ולא סתם לחזור לעצמי - אלא לעבור הלאה, להתחזק, להיבנות, ולהתחיל תהליך חדש ועוצמתי במיוחד של חשיפה בפייסבוק - במסגרת האתגר ״100 ימים של סלפי״ (האשטג).
אנה מתכננת לחזור לארץ כדי לצלם עוד נשים שיהיו מעוניינות. וג׳ן (שתמונות שלו תראו בקרוב) מצלם צילומי בודואר אישיים (וגם זוגיים - קונספט מופלא!!) והוא נמצא בארץ באופן קבוע. שווה שווה שווה ליצור איתם קשר...!





הפקה וסטיילינג: כלות אורבניות - טל מאור-זינגרמן ולובה שרגא (מהבלוג הזה)
איפור ושיער: יערה מרדכי

סופשבוע סקסי, מעצים ומושלם לכולנו!

3 תגובות:

Unknown אמר/ה...

מהממת...את יפיפיה

Polka Dot אמר/ה...

יצא לי קצת לעלעל בפוסטים שלך היום ומיד התווספת לרשימת הקריאה שלי:) בלי להכיר אותך בכלל (רק מהיום ורק מהתמונות) גרמת לי להתרגש איתך וממך...!

The Funny Bunny אמר/ה...

מקסים ומרגש!
תמונות נפלאות ולא רואים את השפעת

YOU MAY ALSO LIKE...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...