\\ סוד הפוסט החמקמק שהיה ונעלם והנה מופיע מחדש \\



חולצה וחצאית: h&m, משקפי שמש: אסוס, תיק: מאיטליה, שעון: מתנה, נעליים: דיזל


שינויים, שינויים, שינויים
מי שמכיר אותי יודע שאני לא יכולה לעמוד במקום אחד יותר מדי זמן.
פשוט לא מסוגלת.
מי שעקב אחרי התפתחויות הבלוג יודע שניסיתי להעביר את הבלוג לפלטפורמת wix, כולל הפוסט הזה ממש כבר לפני כמה חודשים, ולא נרשמה אצלי התלהבות רבה. אם לא מנסים לא יודעים, רייט?
אז הנה, חזרתי לבלוגספוט הישן והאהוב. מתאים לי כמו כפפה. או כמו טישרט ישן ואהוב שעבר הרבה כביסות ומתאים לגוף כמו...נו...כמו כפפה ליד. (אני ביום כזה, דונ'ט יו גיב מי אה הארד טיים נאו!)
עוד שינוי שעתיד לבוא החל מהפוסט הזה, למרות שהתנגדתי לו המון זמן הוא, שהבלוג, החל מהפוסט הזה (למעט ההתנצלות שבסופו) יהיה בעברית בלבד. מצאתי לי כמה צלמים נחמדים ומקסימים ואני מתכננת לצלם הרבה פוסטים ולפרסם אפילו הרבה יותר פוסטים (והפעם באמת-באמת!) וכל העניין הזה של לכתוב גם בעברית וגם באנגלית בקצב שאני מעוניינת לפרסם הוא קצת יותר מדי בשבילי. עמכם (או בעצם - עמם) הסליחה. ובעצם - אני כותבת בשבילי ובשבילכם, כי בואו נודה בזה - קיארה פראגני אני לא אהיה (ואני לא מעוניינת להיות - מעט ממוסחרת מדי לטעמי האישי...). אני כותבת בשביל הכיף, בשביל היצירה, בשביל האאוטלט הרגשי, הנפשי, המקלדתי, הפרוותי, הראשי, הלבבי, הבטני, הספרותי, הקולינרי, וכי אני פשוט כזאת אדירה ;) ואתם חייבים לעצמכם לקרוא את הגיגיי.
ומה אני לובשת? שחור לבן קלאסי, כמו שאני אוהבת, עם נגיעות צבע מרעננות שמזכירות לי את האביב שהגיע סוף כל סוף. התמונות צולמו לפני כמה חודשים כאמור, על ידי חברה בלוגרית שהכרתי לא מזמן, אביגיל אפרת מהבלוג המקסים prettyso (תקפצו לבקר, היא גם תכשיטנית יצירתית ביותר, שווה!)

חג שמח !

i want to apologies to all my overseas readers - from now on my blog will be written only in hebrew. i hope you will still visit and enjoy the pictures, and you can still visit me on instagram


2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

איזה כיף שחזרת ! בכלל לא קיבלתי התראה שעברת ל WIX
ופשוט חשבתי שאת בתקופה של בא לך לכתוב.

ממשיכרה לעקוב :)
נועה

נ.ב - לגבי השפה, משום מה תמיד הנחתי שיותר קל לך לכתוב באנגלית ואת עושה לנו 'טובה' כשאת כותבת גם בעברית..

lillou אמר/ה...

נועה - שמחה תמיד למעקבים שכאלה ;)
ו...אכן, יותר קל לי עקרונית להתנסח באנגלית. אני חושבת באנגלית ואפילו חולמת באנגלית. אבל החלטתי להביא את הבלוג חזרה למקורות הגיאוגרפיים שלו ושלי :) יש סיכוי טוב שיהיו תרגומים מידיים וישירים מדי (ע״ע ״לקחת מקלחת״). נתמודד כולנו יחדיו

YOU MAY ALSO LIKE...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...