\\ between binging and smiling \\


i'm not sure why
because everything is fine
after a while without it

right now, i'm waiting for jesse
to come home from work
and hug me to sleep
because i feel awful, mentally and phisically

in the meanwhile
i was looking for a comforting song
and i ended up listening to this one:



sian is such a talented singer
and such a beautiful person
inside and out

she is also my long lost cousin
and i didn't even know she existed
until about 4 years ago
(crazy story, which will be told another time)

her music makes me calm and think of creative things i'd like to do
and it makes me have an uncontrollable goofy smile on my face

what did you think of her?

gros bisous!

xo

5 תגובות:

OceanWind אמר/ה...

אוי אני גם מרגישה מצוברחת היום, התאפקתי נורא לא לזרוק איזה פוסט דיקי לבלוג כי התרוצצו לי היום בראש מלא מחשבות דפוקות. וגם קבלתי את מנת החיבוקים שלי ליום סופסוף. לפחות שבוע הבא מתחיל הסמסטר ואז לא יהיה לי זמן לחשוב על שום דבר אחר מלבד הלימודים.
הזמרת מדהימה, אני מתה על כזה סגנון מזכיר לי קצת בוסה נובה הברזילאית שאני משוגעת עליה!

קטיה

sapsap אמר/ה...

היי, את יכולה להתנחם בזה שגם כשאת down
את עוזרת לאנשים... עזרת לי עם הסטייל שלך! :)

לכי לישון, ואני אומרת לך, את תקומי כמו חדשה!!!

lillou אמר/ה...

והעיקר - אקום ליום שכולו (טוב, רובו) חופשה צימרית מרגשת :)

marjorie morningstar אמר/ה...

באתי לכתוב לך שאני מתה שתגלי לי איך התאפרת בפוסט עם המוהוק, וראיתי את זה.

אז קודם כל - הכל בסדר. כפרפקציוניסטית מושבעת שמלקה את עצמה בלי גבול (ובעיקר כשזה מגיע למראה חיצוני), אני כלכך מבינה מאיפה זה מגיע, ובאותה נשימה חייבת להזכיר לך (ולעצמי) שהכל הפיך ומעידה אחת לא הורסת אותנו.

שנית - אני חושבת שהתיעוד והשיתוף שלך כאן בבלוג הוא כל כך חשוב. גם עבורך וגם עבור אחרות.

שלישית - בא לי להקדיש לך שיר. בלי משמעות מיוחדת לליריקס, הוא סתם גורם לי לתחושת נוסטלגיה חמימה ומנחמת (והקליפ כלכך ניינטיז, שזה הכי מנחם שיש).

http://www.youtube.com/watch?v=DJQDjtximFI

לילה טוב ומרגיע שיהיה

lillou אמר/ה...

מרג'ורי - קודם כל, מבחינת האיפור:
עיפרון שחור (והרבה ממנו) כאייליינר על העפעף העליון, ומרחתי אותו קצת עם מברשת לאייליינר ג'ל, ובנוסף - צללית שחורה ואפורה כהה, מטושטשות (במראה "מלוכלך" קצת) למראה מעושן שחור
טיפה סומק ורדרד על הלחיים
וערבוב של שני אודמים, שניהם של מאק, אבל אין לי אותם לידי רגע אז אני לא יכולה לומר לך את שמותיהם. אחד מהם הוא ורוד בצבע של השפתיים, כמעט טבעי, והשני הוא בצבע ניוד
אנסה לזכור לרשום לך את השמות

ובלי קשר לאיפור - אני אחרי סופשבוע ארוך של שבירה מוחלטת. כולל בשר אפילו, לא נעים לי להודות.
אני לא יודעת איך חוזרים מכאן, אבל אני יודעת שמחר יום חדש. ואני מקווה לעבור אותו בשלום, ואני מקווה שאוכל להסתכל לעצמי בעיניים, ואפילו להרים שני אגודלים לעצמי...
לגבי התיעוד פה בבלוג - אני אמשיך, גם כשהדברים שאכתוב יהיו פחות נוחים לי, או לקוראים. אני יודעת שאם היה לי משהו כזה שיכולתי לקרוא, בזמנו, כנראה שהייתי לכל הפחות, הרבה פחות בודדה.
גם היום, אם וכשיוצא לי לקרוא דברים בנושא, אני מרגישה פחות בודדה
ושלישית, תודה יקירתי :)

YOU MAY ALSO LIKE...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...