\\ צורפות קשה שפה \\



לפני מספר שבועות (כאמור, לא דחיינית ולא עצלנית, פשוט מעבירה מפלטפורמה אחרת) היה השיעור הראשון
(השני :) ) שלי בסדנת הצורפות בסטודיו ענבר. בדיוק כמו שציפיתי, היה נהדר! היינו הפעם פחות תלמידים מאשר בערב הבלוגריות, אז אפילו שהייתה רק מורה אחת - אביב הנפלאה - עדיין התאפשר לכולנו לקבל מספיק יחס אישי ותשומת לב, והיה לנו יותר מרחב תימרון בכיתה. 
כיוון שלמעשה את רוב השיעור הזה אני כבר עברתי בערב הבלוגריות, אביב נתנה לי להתאמן על דברים טיפה יותר מתקדמים - מקדחה (גיליתי שאין לי שום שאיפות להיות רופאת שיניים, תודה!), ניסור דרך החורים שקדחתי במקדחה - צורות פנימיות (תראו את העיגולים הפנימיים והמשולשים המהממים האלו בתמונה פה מתחת! מדהים!). מסתבר שאני ממש טובה בניסור! מי היה מאמין?! ומסתבר שאני ממש נהנית מזה :) זה די תרפיוטי, אני חייבת לציין... 




אביב נתנה לי אופציה להמשיך לעבוד על תיליון (אותו אובייקט עם הצורות הפנימיות שניסרתי), אבל אני רציתי להכין טבעת (אני מכורה לטבעות, מה אוכל לומר...).
אז ניסרתי צ'יקצ'ק זיגזג (אלא מה! אני ילדת זיגזג בלב ובנפש) מלוח פליז, והשלמתי פערים כדי להצטרף לשאר הכיתה.
גיליתי בשיעור שיש עוד שלבים בהכנת טבעות כמו למשל ריכוך (ע"י חימום תחת להבה במשך כמה שניות....טובות...., שמים במים לקירור - והמתכת מרוככת!) כדי שנוכל לשוות לרצועת הפליז הארוכה צורה עגולה של טבעת בלי להוציא הרבה אנרגיה. 
בניגוד לשיעור שהיה לנו בערב הבלוגריות, בסדנה הזאת, אנחנו באמת לומדות לעשות ה-כ-ל לבד, ולא עושים שומדבר בשבילנו, אז הכל קצת יותר איטי (ומכיוון שכך - אפילו יותר מתגמל!). ולכן, לא סיימנו להכין את הטבעות בשיעור אחד. לא סיימנו לנקות אותן, לשייף או להבריק אותן. זה יקרה בשיעור של השבוע הקרוב. ואז אני מניחה שנתחיל פרויקט חדש ומרגש. 
כל כך כיף ליצור. שכחתי כמה זה נהדר!


אין תגובות:

YOU MAY ALSO LIKE...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...